Hur jag förvarar mina smycken

Jag får lite titt som tätt frågor om hur jag förvarvarar mina smycken och hur mina garderober ser ut. Den första frågan hade jag tänkt besvara här och nu, svaret på den andra frågan kommer någon dag snart. Jag har mina smycken på olika slags ställningar. Det börjar dock vara smycken överallt i mitt rum så snart måste jag nog rensa bort en del.
 
Dessa två ställningar står på en liten hylla fylld med skor. Jag gjorde handen och huvudet för något år sedan men hjälpa av ståltråd och en tegelsten, super enkelt :) Här förvarar jag lite blandade smycken som ni kan se.
 
 
De här två ställningarna köpte jag på loppis för 10-20 kr styck! Den ena är fylld med långa halsband och den andra med örhängen.
 
 
Så här ser det ut i mitt fönster just nu. Den lilla ställningen med örhängen visade jag ju er för någon dag sedan, köpte den på TGR för 40 kr. Handen är ett loppisfynd, likaså ställningen med korta halsband. Ställningen med armband kommer från ebay.
 
 
Den här asken fylld med ringar kommer från ebay. Förstår dock inte hur det kommer in damm eftersom jag alltid har den stängd?!
 
 
Sist men inte minst så förvarar jag mina cuffs i en större Marilyn Monroe låda, den står i min bokhylla.
 
 
Hur förvarar ni era smycken?



Kommentarer

WOW VAD SNYGGA! Har du ääääääääärligt talat gjort dem händerna? wow säger jag ännu en gång!!

hahaha joo jag har väl allt nerslängt i en trälåda. trälådan är fin, men allt är helt kaosat och det är ju inte kul eller enkelt att få fram smyckena man behöver ... -.-


Kom ihåg






Trackback