Gröna wedge sneakers

Gröna wedge sneakers från trendsales.se.
 
Igår fick jag hem dessa pjux med posten. När jag öppnade paketet blev jag glatt överraskad för färgen var mycket finare i verkligheten än på bild. Färgen är så där riktigt djup skogsgrön, om det säger er något. Beställde dem i en storlek större för det stod att de var små i storleken, och det var tur för 37or hade nog varit snäppet för små åt mig. Ska se om de passar ihop med mina gröna brallor, annars matchar jag dem med svart och med mina gröna örhängen istället. Tror även de gör sig fina ihop med vinrött.
 
Skorna kostade endast 199 kr inkl frakt!! Jag köpte dem som sagt på trendsales.se så de skickas från Danmark, men jag fick dem ändå väldigt snabbt. HÄR köpte jag dem, de är först till kvarn som gäller då lagret inte fylls på. Och just det, de finns i andra färger också.



Kommentarer

VERKLIGEN otroligt snygga! och otroligt billiga!! waaa så bra pris! ska nog också köpa mig ett par! :D


Kom ihåg






Trackback