En rolig video!

 
Jag sitter i princip aldrig och kollar på t.ex youtube efter olika klipp, men när jag lix gör det så är det för att kolla typ behind the scenes och bloopers från serier jag följer. Men jag  hittade den här videon på en blogg och var tvungen att kika. Jag har skrattat mig igenom hela klippet! Så förblånat roligt :D Personligen tycker jag att männen är roligast att kika på, speciellt de två sista, haha. Snälla, kika på klippet om ni inte redan har sett det och om ni vill få er ett gott skratt.



Kommentarer

HAHAHAH! Jag hade nog skrikit och gett "spöket" / ungen ett knytnävsslag i ren panik xD

» ida

alltså hahahaahah,gråter<3<3

» Sara

haha, den är verkligen rolig! verkligen en fin blogg du har :)
kram

min make vissa mig detta i förgår..damn alltså..jag skulle seriöst blivit lite rädd men samtidigt attans nyfiken...jag var rädd att nån i kilppen skulle bli så rädda att de smällde till den stackars flickan


Kom ihåg






Trackback