En dag i Ystad

Buffalo towers//Tradera.se
Byxor//Tradera.se
Kappa//Tradera.se
Skinnjacka//Seconds.se
Örhängen//Ebay
Hårband//Ebay
Hoodie//Loppis
Vantar//Loppis
Väska//Loppis
 
Idag har jag och mamma varit i Ystad en sväng då hon hade ett ärende att uträtta där. Vi gick på stan ett tag och jag hann med lite shopping på H&M, ett par brallor, två tröjor och två par örhängen fick närmare bestämt följa med mig hem. Örhängena är helt magiska, ska försöka komma ihåg och visa er grejerna imorgon. Efter stan handlade vi massor av mat och sedan åkte vi till Bo Ohlsson där jag fotsatte med shoppandet. Jag köpte två läppstift, nagellack, lite smågrejer och sedan ett gäng med julklappar. Nu har jag faktiskt bara kvar att köpa julklappar till två personer, min styvpappa och ena lillbrorsan. Känns jäkligt skönt att ha det bortgjort måste jag säga :) Nu ska jag se på nya TVD avsnittet, kram och trevlig helg.



Kommentarer

Vrf skriver du aldrig var sjalen är från? På varje outfit som du har på dej den, skippar du alltid att skriva den.. Varför?..

Svar: Kommer inte in på din blogg, har du lämnat fel länk? Och som svar på din fråga så köpte jag och mamma in ett gänga såna där sjalar för några år sedan då vi drev en liten webbshop tillsammans. Men på grund av att vi båda blev dåliga i kroppen så fick vi lägga ner den. Jag vet helt enkelt inte riktigt vad jag ska skriva. Men den kommer från JenCa Style, vår nerlagda webbutik. Tycker det blir så omständigt att skriva att den är nedlagd osv, därför skippar jag helt enkelt att nämna var den kommer ifrån.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback