Detaljer från dagens outfit

Lila jeans//Tradera.se
Kappa//Tradera.se
Keps//Ebay
 
Hej. Det var skönt att komma hemifrån ett tag idag än om vi inte gjorde så mycket i Ystad. Eller jo, jag och mamma fick våra Chili Cheese Tops från McDonalds, vi är typ beroende av dem så varje gång vi är i Ystad så brukar vi äta dem ;P Röntgen gick också bra, tog en extra värktablett innan, så jag hade inte alls lika ont som förra gången då jag vara nära att avbryta röntgen för att jag fick så ont av att ligga stilla på rygg. Nu är det bara att vänta på svar, känner tyvärr på mig att det blir som de senaste gångerna, att inget fel går att hitta. Det blir ju så svårt för någon att hjälpa mig, de har ju inget att utgå från förutom att det sitter i ryggen.
 
Men nog om det.. Jag hade ju lovat er en outfit idag men jag måste göra er besvikna. Vi fotade en outfit men bilderna, eller snarare omgivningen var inte alls bra så jag vill inte publicera dem här. Jag försöker hålla en någorlunda hög standard här på bloggen, så jag har svårt för att visa bilder jag inte gillar. Om det är bra väder imorgon så kanske jag fotar samma outfit igen fast på ett annat ställe, men det kan även bli en helt annan, det beror på vad jag känner för. Men tre detaljbilder kan ni i alla fall få. Både de lila jeansen och den svarta kappan är nya från tradera, gillar speciellt kappan som sitter riktigt bra och är så skön nu på hösten :) Och kepsen fick jag äntligen inviga, fick ett gäng komplimanger för den idag.
 
Nu ska jag faktiskt gå upp på rummet och sova, jag försöker vända på dygnet för att inte sova bort heeela dagarna, det är jobbigt men så brukar det ju vara. Puss!



Kommentarer
» Elsa

Hej!
Jag älskar verkligen din blogg! Går in på den nästan varje dag och blir alltid fylld av inspiration efter, du har fått mig att inse att det är okej att ha på sig loppiskläder (som jag tidigare trodde att bara småbarn hade på sig, haha vet inte varför, bara korkat!) och att stå ut! Hoppas verkligen att det händer ett mirakel med din rygg så att den blir bättre!
Kram! <3

» Anita

Fint med detaljbilder också :)


Kom ihåg






Trackback