Vid sjön

Idag hade vi fint, vamt och soligt väder men för att slippa blåsten åkte vi till en sjö lite in åt landet, där var det vindstilla. Jag är ju dock som jag är, hur frusen som helst så medan barn badade och folk gick omkring i shorts och med bar överkropp satt jag med jeans, haha. Fast efter ett tag blev det faktiskt lite varmt men ändå så att jag hade frusit i bara ben. Men men, jag njöt ändå.



Liam badade och var super glad. Ser ni förresten att han har kortklippt sig, han hade ju jätte långt hår förut.


Efter ett tag gick jag och mamma på en promenad.


Vad har ni gjort idag?



Kommentarer

vaaaaaaa e det så varmt att man kan bada i gyllebo sjön nu redan?

fast jag e lite av en badkruka om det inte e bra varmt. annat var det då man var yngre då kunde man fan hopp i typ en isvak utan problem ha ha


Kom ihåg






Trackback