I'm walking on sunshine

Såja, här ser ni hur shortsen ser ut på! Hade först tänkt göra dem ganska korta men ångrade mig i och med att shortsen sitter ganska lågt plus att jag inte känner mig så bekväm i kort korta shorts. Så jag gjorde dom aningen längre och är nöjd med det. På bilderna ser det ut som att de är lila/rosa men de är de inte, utan de är röda men en liten lila ton i sig (kika i inlägget nedanför).




Skor//Ebay.com
Shorts//Gjort själv
Tröja//Second hand
Väst//Gina tricot
Halsring//Ebay.com
Hatt//H&M
Kloarmband, klocka och kloring//Ebay.com



Kommentarer
» Elin

Dösnyggt!

» Petra

mycket snyggt.

Ah so lovely!

Awesome! Blev riktigt sugen på att på att prova på metoden själv :)

» Em

» Emili

Svar: Love the outfit!

Hej! Jag har en jeans jacka som är lite förliten i armarna. Funderar på att göra det till en jeans väst men vet inte riktigt hur... Skulle du kunna göra en guide eller nåt liknande på hur

Man gör? Skulle va jätte snällt! Älskar din blogg btw ;)

» Lina

Åh, vad har du för underbart objektiv? Får ju verkligen till de där perfekt suddiga bakgrunderna. Grym bländare!

Lina: Tack och vad kul att du gillar bilderna, mitt objektiv heter Sigma 85mm F1.4 EX DG HSM :)


Kom ihåg






Trackback