Nu är de snart MINA!


Tradera//325 kr

Ni anar inte hur mycket jag har ångrat mig att jag inte beställde dessa neongula klackar från H&M där i mitten på april då de precis kommit in på hemsidan och fanns i min storlek!!!! Jag blev för snål och funderade för länge för de blev slutsålda på en gång. Sedan dess har jag varit inne på deras hemsida flera gånger i veckan för att se om de kommit in igen och ibland har dem gjort det men aldrig i storlek 37 som jag har. För varje gång jag sett dem på någon bloggare har jag suktat efter dem mer och mer så jag började fundera på tradera men där fanns dem inte. Började ge upp lite och tänkte att de från nelly.com kanske inte var så tokiga ändå men så igår gick jag in på tradera och kikade efter dessa och fann dem i min storlek och de gick ut för en liten stund sedan. Trodde det skulle bli krig så där de sista minuterna men det blev det inte så jag vann dem för 325 kr! Tror ni jag är glad nu eller?? WIHOOO! Äntligen säger jag bara :D Nu vill jag bara ha hem dem på en gång.

Så i och med att jag nu har dessa skor så önskar jag mig inte de från nelly.com, hoppas jag inte har ställt till det för någon.. Nu ska jag lägga mig och sova igen, det här är alldeles för tidigt för min (tragiskt nog) nerdrogade trötta kropp. KRAM!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback