Min födelsedag del 2

När jag och mamma kom hem från vår promenad så handlade vi och gjorde i ordning mat och efterrätt, sedan åkte hela familjen på picknick. Vi åkte till Rörumsbackar och satte oss i som en dunge så vi hade sol hela tiden och det var helt vindstilla, det var så himla vacker omgivning.


Vi åt en super god pastasallad.


Lillebror <3


Till efterrätt hade vi en super stor och god fruktsallad som vi åt tillsammans med världens godaste cheesecake som vi bakat (äter av den just nu, mums!).


Sedan tog mamma ett gäng bilder på oss syskon.


Jag och mamma :)


Se vilken underbar utsikt vi hade där vi satt, speciellt när kvällssolen lyste över backarna.



Så där spenderade jag min födelsedag! Som jag skrev tidigare är det en av de bästa födelsedagar jag haft, det var så mysigt och harmoniskt, en perfekt dag!

Såg att någon undrade vad jag fick för presenter och jag fick pengar och en riktig damcykel så jag sitter rak i ryggen och så är den super bekväm och lätt att cykla med! Jag fick ju även den där vita toppen av min vän Sara. Av lillebror Kevin fick jag en myskväll som vi hade igår, vi såg på en film och så hade han köpt hem massssor med gott och efter filmen satt vi och pratade i ett par timmar, det var hur mysigt som helst! Och av lillebror Liam fick jag också mys, men vi ska cykla ner till hamnen nån dag då det är fint väder och köpa glass som vi sedan ska äta i en park som vi gillar att vara i, sedan ska vi ha en myskväll med något gott och en film :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback