Kvällspyssel..



Dessa röda gamla Levis jeans köpte jag på loppis för tjugo kronor. De satt ganska snygga på som de var men jag valde ändå att klippa av dem för att göra ett par shorts. Bilderna tog jag alldeles nyss och utan blixt dessutom så färgen kommer inte riktigt till rätta, men här ser ni ju ändå hur jag har börjat med slitningarna. Kör på en metod jag aldrig använt tidigare och den tar mycket längre tid men det blir mycket snyggare så det är värt det. Det här är bara början, har myyyycket kvar. Men vad tycks än så länge..?



Kommentarer

åh det där ser spännande ut! du får gärna visa hur du gjort slitningarna sen. looking good =)

» Ida

Så himla snygg färg! Blir spännande att se :D

Awesome! Älskar färgen, jösses vad du lär matcha de snyggt sen.

» bea

Riktigt snyggt, härligt med färg ! Vilken är din favoritfärg ? :D

^Fail....



Kär i färgen!



Har du/vet du någon bra sida där man får tips på hur man kan designa sina byxor till shorts? :)

planerat sommaren än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/nagra-planer.html#comment

» Emili

AS BALLA, älskar färgen! :D

Berätta om den metoden! :D

» moa

Wow, älskar färgen! Vilka fräna!


Kom ihåg






Trackback