En mysig promenad

Tidigare idag så gick jag, mamma och lillebror på en promenad, tog lite bilder och njöt av solen. Det började med att jag hade skinnjacka på mig men den fick ryka ganska snabbt och efter ett tag var det bara att ta av tröjan också till linnet jag hade under. Helt sjukt vad varmt det var, vi gick omkring och svettades och ville ha vatten, haha.

Dessa rosa träd är så underbara, vill inte att de ska blomma ut.


Kastar massor av blomblad som ramlat ner.


Fina lillebror! <3 Och snacka om att jag är avundsjuk på alla hans snygga fräknar!! Jag älskar fräknar och blir själv rätt så fräkning på sommaren men han har ändå så många fler och synligare, vill ha!



Fick ta denna bild på mamma men som vanligt försöker hon gömma sig så gott det går, hon är inget fan av kameror ;)


Liam la sig under ett träd i skuggen för att kyla sig.


Så härligt att det äntligen är försommar!

Imorgon ska jag till Lund igen pga det här med min nya behandling på deras smärtklinik. Ser ut som det blir riktigt fint väder (hoppas) så vi stannar nog där ett tag, det är så mysigt i Lund!
Nu ska jag lägga mig och sova, är riktigt trött. God natt!



Kommentarer

du kan få mina fräknar.. får massa på sommaren på näsan och kinderna ha ha ha...du får dom om du vill ha ha


Kom ihåg






Trackback