Väst och nitar

Igår kväll googlade jag runt lite och fann en tjej som hade en skitsnygg outfit som bl.a innehöll en militärgrön väst. Jag sökte runt lite på tradera och ebay men fann ingen som föll mig i smaken. Men efter någon timme kom jag att tänka på en gammal jacka som jag köpt för flera flera år sedan så jag letade fram den och blev glatt överraskad. Den hade den rätta färgen, bra passform och var över lag snygg. Så jag tog fram en sax och klippte av ärmarna och vips så hade jag en snygg väst. Bilderna visar inte riktigt färgen rätt men den är ungefär som på den första bilden, lite grön brun men ändå lite mer åt det gröna hållet.




Idag fick jag även hem mina 500 nitar som jag köpt på ebay så nu är det bara att sätta igång och pimpa plagg.




Kommentarer
» Petra

resultatet kommer nog bli grymt snyggt!

Jamen visst är dem coola skorna...! :)

vart köpte du dina? och vad fick du betala? :)

kram

Please watch the video i posted.

Vilken storlek har du köpt på nitarna? Överväger själv att skaffa mig lite nitar, men vet verkligen inte vilken storlek jag ska köpa

Hur mycket kostade nitarna om du räknar med frakten ? Tacksam för svar i min blogg, kram !

» Catja

Åh! jag är också ute efter nitar. Tips?


Kom ihåg






Trackback