Var snyggast i vår!



Något som jag tycker är riktigt hett just nu är färg- och mönstermatchande outfits. Gå all in! Matcha dina byxor med din topp, färgen behöver inte vara exakt likadan, bara den är i samma färgskala. Neon + neon. Rosa + rosa. Vitt + vitt. Blommigt + blommigt. Rutigt + rutigt, osv. Ni förstår. Det är precis så jag kommer matcha mina nya pastellfärgade byxor från Gina tricot, de ljusrosa (de på bilden) tillsammans med den ljusrosa ärmlösa skjortan (även den på bilden), de i turkos/mint tillsammans med toppen i samma färg som jag köpte på H&M ett par dagar sedan, och mina vita jeans tillsammans med den vita skinnvästen som ni ser på bilden. Är väldigt sugen på de neongula brallorna ovan för att bära tillsammans med den neongula toppen som jag redan äger. HETT HETT HETT! Eller vad säger ni?

Annars då.. Förutom att surfa runt på Ginas hemsida så gör jag inte så himla mycket här uppe utan jag tar det bara lugnt. Blev ju ett par oplanerade dagar nu eftersom jag inte klarade av att åka upp till Sorsele till mina släktingar pga ryggen. Men nu hänger jag hos min morbror och hans familj i en by utanför Umeå, samma by som vi bodde i innan vi flyttade ner till Skåne. Och jag vet att min uppdatering är värdelös just nu och mest bara handlar om kläder från Gina tricot men det blire ändring på när jag kommer hem igen (på lördag), jag lovar! Så, hang in there.




Kommentarer

Så himla mycket fint!

ohhhhhhh de neon färgade byxorna var ju bara sååååååååå sjukt snygga.. dregel dregel

vitt + vitt är sjukt snyggt. får nog bli att köpa ett par vita jeans!

» bea

jättesnyggt, hade gärna haft den vita skinnvästen men den känns tyvörr lite väl dyr för mig.. :D


Kom ihåg






Trackback