Norrland - Here I come

Suprise, suprise. Imorgon åker jag och mamma upp till norrland där vi stannar till den sista mars! Min pappa som bor där uppe är ju fortafarande kvar här nere och hälsar på hos oss men han flyger upp igen imorgon. Efter en del funderingar så bestämde vi oss och bokade resan igår för att åka upp med samma flyg som han. Det ska bli riktigt kul men som vanligt så lär bloggen drabbas en del. Jag vet inte än hur det kommer bli, kanske uppdaterar jag ibland, kanske inte. Vill inte lova något. Men då vet ni varför i så fall. Vi hörs igen imorgon innan flyget går. Kram!

Förresten! Jag vill INTE att farmor och farfar får reda på att vi kommer upp för det ska bli en överraskning så håll tyst om det, okej?!



Kommentarer

du får ta massa bilder från norrland så vi kan se få...

fullt så långt upp har jag dock aldrig varit

Grymt fin bild!


Kom ihåg






Trackback