Sol, sol, strålande sol..

Idag har folk joggat i shorts och linne och barnen har lekt i t-shirt, jag önskar att alla vårdagar var så här fina och varma. Invigde min andra keps idag, gillar den neongula färgklicken. Och förresten, nu har jag spanat in ett objektiv som jag kommer satsa på, känns så himla skönt att veta vad jag vill ha nu! Här kommer dagens outfit.





Skor//Ebay
Skinnbyxor//H&M
Tröja//Gina tricot
Keps//H&M
Halsband//Second hand

Och just de, tänkte bara fråga en snabb fråga. Igår hade jag betydligt fler läsare än vanligt och undrar hur det kommer sig? Är det bara en slump eller är det någon som länkat till mig eller liknande? Vore kul att veta :)



Kommentarer

Du har alltid de snyggaste outfitsen, vet du det?

svar på ditt inlägg så var din blogg uppe på blogg.se/stil där såg jag den i alla fall :) så de kan ju komma där ifrån!



sv på kommentar: Ja men visst jag håller med dig helt och hållet.

En fråga: Hur mkt kostar dessa läckra skor du har på bilden?

Ny sen i förrgår och har redan läst alla inlägg tillbaka till 2009, samt många från bloggen du avslutade ditt projektarbete med. Hittade dig av en slump när jag sökte på DIY.



Tycker du är galet grym tjejen!



och i inlägget under.. nr 3 och 5 självklart!

Linnéa- Oj oj oj, du har legat i! :) Men jag blir super glad av att du gillar det du ser och läser eftersom du kikat så långt tillbaka i mitt arkiv. Tack så himla mycket, blev jätte glad av din kommentar.

det vet jag faktiskt inte om det var.. jag såg det bara för någon dag sen :)



sv: aha okej, dom är redigt grymma asså! Ja de där med tull och så kan vara lurigt.

Tyck gärna till om min nya design! kram

JAG DÖR, DU ÄR SÅ BRA JU!

» ELIN

SNYGGT!

-okej tack för tipset! :)

Svar på ditt inlägg:

Jag länkade din blogg när jag delade ditt tips på att göra egna shorts och då kanske du fick lite extra läsare :)

KRAM

snyggt! Älskar halsbandet dessutom :)

I adore your style girl!!This cap is amazing!!

xxx

dena

Sista

» Signe

Såg min kompis läsa din blogg och blev lite inspirerad... beundrar verkligen din stil och personlighet!

Signe- Tack så jätte mycket!! :)


Kom ihåg






Trackback