Tre nya!

Nu är jag hemma! Känns väldigt skönt faktiskt och det är så kul att se allt som börjat blomma under de dagar vi varit borta. Hade fått hem lite paket också (aldrig fel!) och tänkte visa er vad det var. Det första är världens sötaste linne som jag kommer bära flitigt till sommaren. Och nitar kan man nästan inte ha för mycket av så nu har jag ett gäng runda också. Och så den söta ljusrosa blusen! Har även fått hem den vita skinnvästen från Gina tricot men velar lite över den, om jag tycker den är värd 499 kr eller inte. Måste prova den lite mer och så innan jag bestämmer mig.




Nu ska jag käka sedan blir det mys med brorsan :) Och just det! Kika in ikväll för då ska jag visa/berätta något kul!



Kommentarer
» bea

jättefina saker ! Var kommer det söta virkade linnet ifrån ? :D


Kom ihåg






Trackback