Söndagsloppis

Hejsan. Imorse pallrade jag mig upp än om kroppen skrek efter mer sömn och vila för jag och mamma skulle på en IF-loppis. Det var hur mycket folk som helst och det hjälpte ju inte direkt att alla typ var gamlingar, tre gånger min storlek och gick i snigelfart. Ni får ursäkta mig men om det är något som gör mig på dåligt humör så är det snigelmänniskor på en loppis där det är trångt. Men men, man får nog förvänta sig det. Hittade några smågrejer och tänkte i samma veva passa på att visa några andra grejer jag köpt på en annan loppis ett par veckor sedan.

Jeansväst 10 kr.




Gubbskor 20 kr.




Vita och blå jeans som ska bli shorts 10 och 20 kr, plus en jeanskjol som ska kortas av 10 kr.



Hittade en kameraväska i väldigt fint skick som är större än den jag har nu så man rymmer objektiv i den också, 20 kr.



Det var det. Nu ska jag bums i säng och se nån serie för kroppen var verkligen inte frisk nog för att orka med en loppis.
Kram!



Kommentarer

Shit sicka kap! *avundsjuk :)*

ser ut som en lyckad shopping !! gillar kameraväskan :D

» Linda

Grymt läckra grejer!

Skorna var riktigt snygga :)

haha! exakt en likadan jeansväst hittade jag på en secondhand affär i förra veckan. tyckte inte om märket dock så den fick hänga kvar... snacka om sammanträffande

» lea

skorna var riktigt riktigt fina :>

Sista


Kom ihåg






Trackback