SoleStruck

Idag kikade jag för första gången in på en hemsida som heter Solestruck och vad mer kan jag säga förutom att jag vill vara miljonär så jag kan köpa alla skor på sidan. Kollade inte igenom alla sidor men ett par stycken och bland dem hittade jag tre favoriter som ni ser här nedan.

De översta JC skorna är ju bara för coola! Själva skon som ser ut att vara vit är inte det utan det är typ plast, genomskinlig. Vill ha, vill ha, vill ha. Skorna i mitten gillar jag också skarpt, vita med en grym platå och sportkänsla. Mums! Och de sista... De sista.. I'm in LOOOOOVE!!! Kan vara de snyggaste skor jag någonsin sett. Det är perfektion i form av ett par skor.





Kommentarer

Alltså ja, man vill typ spendera resten av sitt liv med den där hemsidan!!

sv: så lite :)

» Catja

De där sista finns på tradera men i typ storlek 39/40 :(((

» Ida

Oj genmskinliga? Det gör de första bara ännu coolare ju!

Så sjukt coola skor!, helt galet! :D


Kom ihåg






Trackback