Gympadojjor


Team sportia, 349 kr

Idag så gick jag och pappa en sväng genom Simrishamn, gick in på Team sportia och fann dessa snyggingar på rea för 349 kr. Har länge velat ha ett par gympaskor som antingen är rosa eller har rosa detaljer så jag slog till, köpte även till de här rosa snörena, snyggare än de grå som följde med. Kommer ha dem då jag tränar men även till vardags! Efteråt satte vi oss på en fik och snackade å mumsade på godsaker, mums. Kram!

Update; Någon mer än jag som sett nya avsnittet av Desperate Housewives? Om du inte gjort det, läs inte vidare! Herre gud. Man visste ju att någon skulle dö under förra avsnittet, men än om Mike blev skjuten i slutet hoppades jag på att han skulle överleva. Och dagens avsnitt.. Jag grät till och från under hela avsnittet, så jäkla sorgligt. Han hade väl ändå inte behövt dö?! Usch. Sorgligt! Vad tyckte ni?



Kommentarer
» ELIN

snygga! bra pris också! :)

» Diana

Ja helt sjukt att han dog! Verkligen jättesorgligt, blev helt chockad han o susan passade så himla bra tsm. Tyckte det var jätteonödigt faktiskt!

» Elin

Jättesnygga! :)

Snygga!



Jag trodde att de sista avsnitten hade sänts i USA så jag antog du menade gårdagens avsnitt. haha SPOIL på mig själv, där fick jag!


Kom ihåg






Trackback