Skitsnygga platåskor säljes!


Jag fick hem dessa snyggingar idag men tyvärr tyvärr tyvärr så är de för små för mig. Jag måste ha missuppfattat storleken i annonsen eller så har de skickat fel storlek för jag fick hem en 36a då jag trodde det skulle vara 37or. Men men, försöker intala mig själv att det bara är ett par skor. Fast de är ju förbaskat snygga.. Har i alla fall satt ut dem på tradera nu så att någon annan ska kunna trippa omkring i dessa skönheter, budet börjar på 299 kr. Klicka HÄR för att komma till annonsen där fler bilder finns och även all info.



Kommentarer

Gosh, vilka coolingar! Synd att jag har ännu större fötter än dig ;-) Du hittar alltid så snygga skor!

» Catja

Sjukt snygga! love it

» Catja

Sjukt snygga! love it

» Anna

vart har du köpt dom?! snälla skriv vart :) blev sjuuukt ledsen ville köpa dom av dig men har storlek 37 jag också och 24 cm på fötterna :/

Anna- De är köpta på Ebay.com :)


Kom ihåg






Trackback