Pastell och neon

Hej. Jag hade tänkt visa er vad jag fick med mig hem igår från stan. Blev endast att gå in på Gina tricot och H&M gick vi bara igenom som allra snabbast för att ryggen vid det laget började ge upp. Jag hoppas jag kan åka in till stan en gång till så jag får möjlighet att kika lite noggrannare inne på H&M.

Två linnen i kortare modell från Gina tricot för 79 kr styck.


Skjortlinne från H&M i turkos/mint för 99 kr.


Brallor från Gina tricot i härliga pastellfärger, mint och rosa, 299 kr styck.


Fick sådan beslutsångest då jag skulle köpa byxorna, kunde inte bestämma mig i vilka färger jag ville ha dem för det fanns ett par i lila också som var super fina. Såg även på H&M ett par gula jeans som jag vill prova om jag får chansen.

Det var egentligen tänkt att jag imorgon skulle åka till Sorsele (ett samhälle ca 30 mil från Umeå där min släkt bor) men jag får strunta i det, måste tänka på ryggen och den skriker nej. Känns ganska trist då jag ville träffa farmor, farfar och mormor men just klarar jag bara inte av det. Har förresten ÄNTLIGEN fått en röntgentid nu, i början på april gör jag en MR. Kram!




Kommentarer
» Marre

Snygga inköp!


Kom ihåg






Trackback