My legs are covered in beautiful flowers

Fick hem de här byxorna för ett par dagar sedan och tycker de är underbara! Det enda som var lite trist var att de var alldeles för stora, hela 10 cm fick jag sy in dem i midjan för att de skulle passa. Men nu sitter de som de ska! Längtar till sommaren då jag kan bära dem till endast ett linne utan kavaj/kofta/jacka utanpå. Nu ska jag sätta på någon serie och äta lite glass, vad hittar ni på idag?




Klackar//Nelly, 99 kr
Byxor//H&M, 149 kr
Linne//H&M, 60 kr
Kavaj//Second hand, 15 kr
Hatt//H&M, 99 kr
Glajjor//Ray-Ban



Kommentarer
» bea

fräcka byxor ! Vill själv ha ett par blommiga shorts, har du sett några nånstans ? :)

skitläckra brallor!

Ääälskar byxorna! Hade jag kropp för byxor skulle jag köpt liknande och haft en orange topp till i sommar.

tyckte väl jag kände igen dom byxorna.. finns i nya hm katalogen.. fanns sjukt mycket nytt snyggt där. jag ville typ ha hela katalogen.. men ojsan vad mycket du fick sy in dom.. var storleken i dessa så kassa?

härlig blogg!

» Hanna

åh så fint!! :)

» Catja

Svar: Tack så jätte mycket för svaret. Jag ska prova mig fram på ebay :) hihi kramar!

» Diana

Åh vad fin du är:) Och byxorna!!! Helt underbara :D


Kom ihåg






Trackback