Leather bag for camera!


Bilderna har jag lånat från ebay.

Jag är väldigt sugen att införskaffa ett snyggt fodral till min kamera. Jag har redan två kameraväskor, en liten som bara rymmer kameran och en lite större som rymmer kameran och 1-2 objektiv beroende på storlek, men de är inte speciellt snygga. Jag skulle vilja ha en snygg kameraväska som man kan ha då man är i stan och så, de andra kan jag använda vid utflykter, då man ska till stranden osv istället. Har spanat in väskan ovan (den svarta) och tror den skulle vara perfekt för mig och min kamera, snygg och rymlig, precis som jag vill ha det. Den går på ca 300 kr med frakt så jag ska fundera på det några dagar innan jag bestämmer mig. Vad tycker ni om den?



Kommentarer

Åh vad snygg! vart hittade du den? :)

» Ellen

Den var ju supersnygg! Fin blogg också :)

PERFEKT tävling för dig.. kan vinna såna skor med platå som du gillar..sport model. speciall designade...tänkte direkt på dig då jag såg det

https://www.facebook.com/Vagabond/app_259251710826710

Sv: Oj missade bildtexten innan! Tack för ditt svar :)

I think it is very nice, so go for it.


Kom ihåg






Trackback