Inspiration nitar


Collage by me. Källor; 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Ps. När man söker bilder på google är det ibland svårt att hitta till ursprungskällan så jag har nu valt att publicera källan där jag lånat bilden ifrån, men jag vet inte om det är ursprungskällan eller inte. MEN om någon av dessa bilder är era så hojta till! Då skriver jag dit den korrekta källan eller om du hellre vill att jag tar bort bilden.

Idag fick jag ju hem massor av nitar så jag började googla på grejer man kunde pimpa med just nitar. Kommer nog i första hand satsa på ett par jeansshorts och en jeansväst, alternativt en jeansjacka. Har ju några par skor också som skulle kunna få sig en omgång. Får se vad jag börjar med och lovar att visa er resultatet när det är gjort. Nu ska jag hoppa till sängs och läsa nya Chic. Kram.



Kommentarer
» Hanna

Skulle du bli arg om jag tog ditt collage och la upp det på min blogg utan att ange vem som hade gjort det?

Nu tänker jag inte göra det, eftersom jag bryter på upphovsrättslagen då! Du är skyldig enligt lag att ange källan till bilder du lägger upp. Egentligen måste du även fråga fotografen om lov att få publicera hens bilder. Att bryta mot upphovsrätten betyder att man kan få böter!



Jag ville bara tala om det, förlåt för en irriterad kommentar!:)



P.s. Nitar är coolt!

Att sätta nitar på converse kan ju vara det absolut snyggaste!! Love it!

bara massa snyggt!


Kom ihåg






Trackback