Hur du kan matcha höga shorts

Fick en kommentar av Elin som löd så här; "Jag har ett önskemål, jag tycker att du har så bra ideer och matchar kläder så jäkla snyggt! :) Jag har precis köpt ett par höga shorts som jag tycker är riktigt snyggt men jag vet inte riktigt hur jag ska matcha dem så jag tänkte om du har några tips så kanske du kan göra ett kollage å lägga upp på bloggen :)"

Absolut! Det lät som en rolig grej så jag har gjort två olika kollage med två olika höga shorts som visar hur jag mer än gärna skulle bära dem nu till sommaren,

De första shortsen är enkla och helsvarta så till dem skulle jag vilja ha en kort topp så man visar lite mage men för att det inte ska bli för naket skulle jag bära en tunn kimono ovanpå, gärna med lite färg. Till det skulle jag satsa så färgglada detaljer, som här en hatt och ett par kängor i blått. Och sist men inte minst, smycken! Armband i massor, i olika färger och former. Sedan har du en komplett look!

 

Sedan har vi shorts nummer två som är ett par höga jeansshorts. Till dem skulle jag bära ett slappt vitt linne instoppat framtill med en spetsbh under som får sticka fram lite. Utanpå skulle jag ha en militärjacka, gärna i en modell som går över rumpan och till det ganska enkla accessoarer som en svart hatt och ett par solglasögon. På fötterna skulle jag bära ett par kängor med ett par strumpor (gärna vita) med spets- eller volangkant.

 




Kommentarer
» ELIN

snyggt! :D

» Elin

Skitsnyggt! :D Tack för tipsen gillade allt! Måste ut och shoppa nu ;)

Elin- Tack! vad roligt att du gillade det :)


Kom ihåg






Trackback