Gina tricot



Jag gjorde precis en beställning hos Gina tricot, ovan ser ni vad jag klickade hem. Den puderrosa blusen var slut i min storlek i stan så det var tur att den fanns kvar på hemsidan. Och den svarta toppen, åh! Den spanade jag in när den kom in på hemsidan första gången men jag var för långsam att ta ett beslut så den hann ta slut. Men nu fanns den inne igen, bara min storlek kvar och det var tydligen den sista, snacka om tur! Och västen vet ni ju redan att jag gillar, får se när jag får hem den om jag tycker den är värd 499 kr annars är det ju bara att skicka tillbaka den. Men nöjd är jag, med allt.




Kommentarer

Snygga grejer! Håller med dig om att Gina har en väldans massa snygga grejer just nu =)



Skönt att du fått röntgentid nu också. Hoppas dem hittar något som går att göra något åt. Kämpa på, du är stark<3 Massor av kramar!


Kom ihåg






Trackback