EDGY ballerina


Pics; Ebay, H&M & privat.

Från det att jag såg den här bilden på kvinnan i "ballerinakjol" blev jag som hypnotiserad. Typ. Tyckte i alla fall att det var hur snyggt som helst!!! Hittade bilden på ebay och likaså den vita kjolen så jag köpte den för ynka 70 kr MED frakt! Har tänkt matcha den precis som hon, med min gröna väst och en vit t-shirt (har den i kollaget), svarta pjucks och något svart på huvudet, troligen en hatt. Längtar till jag får hem den och jag längtar efter sommaren. Är det förresten någon som vet vem tjejen på bilden är?



Kommentarer

ohhhh va läcker kjol.. vill jag med ha men jag skulle matchat den med höga pumps.. en läcker top och blomma ihåret.. men kula tt se hur olika människor matchar ett samma plagg.



ha ha ha så du har med blivit ebay lover nu ha ha

tror du hade gillat denna med

http://www.ebay.com/itm/Womens-Retro-Sexy-Mesh-See-through-Tulle-Full-length-Long-Maxi-Skirt-Black-Dress-/140719107914?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item20c3832f4a


Kom ihåg






Trackback