Balla skor!



Alltså titta på de här skorna. Vissa av er kanske avskyr dem men vet ni vad, jag ÄLSKAR dem! Jag tycker de är hur coola som helst! Och det bästa är att de är på väg hem till mig just nu. Ebay är skurken. Jag har blivit lite smått besatt av ebay, haha. Men det som är bra är att det mesta är väldigt billigt där så om man köper nån eller några grejer märks det inte så mycket i plånboken (beroende på vad man köper såklart), samma grejer på tradera kostar ibland fyra gånger så mycket. Nu ska jag upp och fota en grej som jag gjorde om igår så vi hörs sen, ciao



Kommentarer
» Hanna

coola! :)

kan inte du skriva lite om hur det är att köpa över ebay? är väldigt osäker på det där med frakt, tull osv. :)

jag e med ebay lover ha ha

en hel del personer köper saker på ebay sen säljer dom de på tradera till hyttlöst högre pris..

men e väl så världen funkar


Kom ihåg






Trackback