In my dress

Idag har jag och brorsan varit på sjukan och tagit allergisprutor, man får då aldrig en paus från sjukhuset, haha! Efter det gick vi ner till stan där han köpte några t-shirts och sedan satte vi oss vi hamnen och åt mjukglass, mmm, helt sjukt vad jag älskar mjukglass! Så här har jag i alla fall sett ut idag.



Den här "ringen" fick jag hem idag, tycker den är asball! Har även en i guld. De kommer från ebay.com.


Skor//Ebay
Klänning//Lindex
Skinnjacka//Second hand
Hatt//H&M
Ringar//Ebay



Kommentarer
» Aaron

Was quite nice Jen! It's cool how you can blend different styles and types of clothing and accessories all into one unique outfit, and somehow it always works and you look gorgeous, I think it's because you are so beautiful and not afraid to be daring in trying different combinations.

Åhh vad snyggt!

Åh jisses så snyggt! Älskar klänningen!

Oj vad långt hår du har fått helt plötsligt, haha :3

har också den klänningen höhö! vad du passar fint i platt hår :)

Aaron- Thank you so much!! :)



Linnea- Haha ja, men det är nog för att det bara ser kortare ut när jag har det lite lockigt :)


Kom ihåg






Trackback