Take my hand

Idag började jag och mamma dagen med att gå på loppis! Jag hittade en hel del snygga grejer, hoppas bara de passar. Fick dessutom hela tre komplimanger av främmande personer angående mina skor och min kjol, sådant blir man alltid glad för. Men vidare till bilderna nedan.. Oooh vad jag gillar dessa byxor! Fick hem dem från ebay för ganska länge sedan men det har bara inte blivit av att använda dem men igår så, och det var minsann på tiden. Och den här blusen.. Hur fin?! Beställde den från nellys rea och jag älskar alla små detaljer som de transparenta partierna.
 
Sneakers//Ebay
Byxor//Ebay
Skjorta//Gina Tricot
Smycken//Ebay



Kommentarer
» Anita

Underbara bilder och vilken snygg blus!

Grymt snygga bilder!! Har du använt dig av något speciellt filter? Skulle bli jätteglad för en kort beskrivning hur du gått till väga:)
Hälsningar Cathrin

Svar: Tusen tack! :) Jag redigerar bilderna i Photoshop Elements 10 och använder mig av olika actions som jag sedan redigerar lite. Kommer tyvärr inte ihåg vilken/vilka jag använde för dessa bilder och vilka ändringar jag gjorde.
Jennilie

» frida

jättefina bilder! blusen var fantastiskt fin, vill också ha! hittar den inte på nellys hemsida, kan du inte länka? :)

Svar: Tack så mycket! :) Har kollat på nellys rea men hittar den inte heller så den verkar vara slut tyvärr.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback