Skolavslutning och picknick!

Idag har jag som sagt varit på lillebrors skolavslutning! De sjöng så vackert i kyrkan och alla var så fina, och som om inte det var nog så hade vi vamrt och strålande sol. Efter all sång och så i kyrkan gick alla klasser plus föräldrar/släkt ner till en damm där det var tårtkalas. Varje familj hade bakat en tårta så det fanns jag vet inte hur många tårtor att välja bland, jag kunde dock inte fota dem för alla (och då menar jag inte bara barnen, haha) var så ivriga och högg in på en gång.



Jag och lillebror som nu har fått sitt efterlängtade sommarlov!


Min lilla bästa vän Rosie och hennes storasyster.


Efter avslutning åkte vi in till Simrishamn igen och köpte med oss thaimat som vi sedan åt nere vid havet där vi sedan stannade någon timme.


Kram!



Kommentarer
» Aaron

Cake + summer vacation = happy brother

haha, liked his spiderman jumps


Kom ihåg






Trackback