Säljer sommarens coolaste skor!

Jag fick hem de här skorna idag som jag beställt från England men tyvärr är de snäppet för små för mig så jag måste sälja dem. De är självklart helt oanvända! De är i ett satinliknande material och i stl 37, innermåttet är ca 23.5 cm. De är hur snygga som helst och har massor av nitar och strasstenar på sig, det följer dessutom med ett gäng strasstenar ifall nån/några skulle råka lossna från skorna. Jag säljer dem för 379 kr (mindre än vad köpte dem för), plus 49 kr i frakt (om du vill skicka dem rek. blir frakten dyrare och då måste du säga till mig). Jag har aldrig sett såna här skor med både nitar och strasstenar i Sverige så jag tror du blir väldigt ensam om att äga dem.

Om du vill köpa dem klicka HÄR!





Kommentarer
» Elin

Attans! Varför måste jag ha så stora fötter? :(

Jäklar så snygga!! Men mina fötter är alldeles för stora tyvärr :(


Kom ihåg






Trackback