Övernattning

På tisdag eftermiddag åkte jag, mamma och Liam till mammas (och vår) vän där vi hade super mysigt! När vi kom dit fick vi alla varsin "drink" med jordgubbar i som vi satt och smuttade på i hennes växthus. Eftersom det var fint väder ute bestämde vi oss för att sitta ute och äta och hon serverade en av mina favoriträtter, paj! Mums. Jag var dock hur trött som helst då jag sovit dåligt natten innan så jag kunde knappt hålla mig vaken så jag gick och la mig väldigt tidigt (vi sov över där), fast det var jag inte ensam om. Alla var tydligen väldigt trötta så vi sa god natt strax efter kl 22.
 
Här kommer några bilder. Jag låg ute på gräsmattan och vilade.
 
Mmmm, mat, PAJ!
 
Och hon har världens mysigaste misse!! Hon är så förbaskat kelig och älskar att bli kliad under hakan och på magen så vi myste hur myckte som helst. Önskar så att vi kunde ha katt, dumma allergier!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback