New heels on their way..



H&M//299 kr

Tänkte visa er ett par snygga klackar som jag beställt från H&M! Ni minns kanske att jag i mitten av maj var så glad för att jag vunnit en auktion på tradera, de neongula sandaletterna från H&M som sålde slut på en gång?! Jag betalade och väntade ivrigt på att de skulle landa i brevlådan. Väntade. Och väntade. Och väntade. Men inga skor kom. Efter ca 2 veckor hörde jag av mig till säljaren som var snäll nog att betala tillbaka alla pengar till mig. Jag hoppas fortfarande på att de en vacker dag ska hitta hem till mig (då betalar jag såklart tillbaka pengarna till säljaren igen) men det börjar se dystert ut eftersom det snart gått en månad. Men när jag kikade in på H&M och fann dessa blev jag glad igen, tycker de är grymt snygga och älskar den turkosa färgen, vet redan hur jag ska matcha dem :)



Kommentarer
» Hanna

coola!! :)

SV: tack så hemskt hemskt mycket kära du! :D

Hej, igen det var länge sedan sist...
Jag tror att vi bloggat lite förr om jag inte misstar mig?!
Hittade hit via din mamma, så liten blogg världen kan vara ;)
Kul iallafall, fast inte alls kul att läsa hur det är med dig.
Vill skicka dig massor av lycka till och krya på dig kramar!!!
Hoppas verkligen att du kan få hjälp till bättring å det snaraste, så otroligt lång och smärtsam tid du behövt gå igenom...
Allt gott på alla sätt önskar jag dig!
Kram Sussi

Så snygga! :)

sv; Så lite så! Allt jag sa stämmer ju :)

Okej! Ush för smärtor :( Läste ditt inlägg om ryggen och jag måste säga att jag verkligen lider med dig.. Det måste vara hemskt att ha sån kronisk värk.. Blir det inte bättre? Finns det nån chans att du blir av med smärtan? Vill inte att du ska ha ont :( <3

Antidepressiva har jag för mig att dom inte ger full verkan förrän efter 2 månader. Så ge dom en chans! Humöret kan gå jättemycket upp och ner i början men funkar dom så är det ju värt det när dom väl hjälper på rätt sätt.
Skönt att det har känts bättre senaste dagarna iaf! Gör sånt du tycker om att göra, fota, styla osv. Det hjälper :)

Självklart får du fråga! Har inte gått ut med något om mina depressioner på bloggen (förutom att jag har skrivit att jag har mått dåligt och så). Jag äter Citalopram sedan snart 1 år tillbaka. Tror verkligen att de tabletterna blev min räddning. Jag vet att man kan sänka dosen regelbundet när man mår bra, för att sedan sluta med dom. Som mest åt jag 30mg. Som minst 10. Men nu äter jag 20mg/dagen och tycker att det fungerar utmärkt.
Har även Atarax som jag tar när jag får panikångest. Skönt att ha något som man vet hjälper typ efter 15 min. Som en värktablett :)

Sådär! Nu vet du lite mer om min medicin :) (Och de som sitter och läser kommentarer kommer också få veta detta om mig, men det är okej!) Tror att vi kan ha mycket att prata om du och jag! :) Stötta varann och så!

Varm kram!

så gillar du Selena Gomez? :o <3

Jag gillar din blogg! :)

» Linda

Det ligger ute ett par neongula klackar nu! :)

http://www.tradera.com/hm-trend-neon-hogklackat-37-auktion_342392_159191234

Svar: Jo jag vet, jag har de redan i min minneslista :) Hoppas bara de inte går upp så mycket i pris för jag är inte villig att betala så mycket mer än originalpriset. Kram!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback