Mina loppisfynd

Hejsan, nu är vi hemma igen efter våran loppisrunda, vi var på två stora IF-loppisar och en second hand butik, både jag och mamma fick med oss fynd från alla tre ställen. Här är en bild från första loppisen.



Här är alla kläder plus en väska jag fick med mig hem, 120 kr betalade jag för allt.


Och så alla skor jag köpte, betalade sammanlagt 80 kr. Jag älskar klackarna längst ner till vänster men en ganska stor bit av sulan har lossnat från ena skon men den går nog enkelt att limma fast igen. Fick även med mig ett par äkta buffalo platåskor, ett par Björn Borg stövletter och ett par oanvända klackar. Måste dock se till att torka av alla skor innan jag använder dem för de är rätt så smutsiga som ni ser.


Vad tycker ni, ser ni något ni gillar lite extra?

UPDATE: Jag skulle precis prova klackarna längst ner till vänster (åh dom jag gillade mest!!), jag hann ta fyra steg innan båda klackarna var helt borta! Haha ja, alltså båda hela kilklackarna lossnade och gick i småbitar så det var bara att slänga skorna, tur att de bara kostade en tia!



Kommentarer
» Bunny

Skorna! Underbart!

Den där reebook tröjan ser ut o va assnygg!!!

» Mina

åååh, allt ser så snyggt ut. Är avundsjuk på att du går på loppisar, det finns inga här där jag bor.

Jag har en fråga, hur kan jag matcha en puderrosa maxi kjol? :)

Svar: Tack så jätte mycket! :) Ja jag har turen att bo på ett ställe där det är massor av loppisar på sommaren. En sån kjol skulle jag matcha med ett magkort tajt linne och massor av smycken, stora örhängen och flera armband och ringar. Om man vill se mer avslappnad ut skulle jag ha en långärmad ganska löst åtsittande tröja till, lite instoppad och ett stort halsband + hatt :) Hoppas du gillar något av förslagen!
Jennilie

Gud att du fick alla kläder för bara 120! Vad var det för loppis?:)

varse ^^

sv: jaha okej :)

Vad synd med skorna, klackarna på dom var riktigt snygga! Bootsen och väskan hade gärna fått åka hem till mig :)

Svar: Ja visst var det, det var ju klackarna jag gillade... Tack :)
Jennilie

jäklar.. snacka om mega kass kvalite på dom skorna.. tur du test gick dom.. lite pinsamt om du varit ute på stan och det hänt


Kom ihåg






Trackback