Midsommarkrans

Det ser ut som att vi får regn hela dagen imorgon så därför passade jag på att göra en midsommarkrans idag och fota lite bilder till imorgon. Här är ett gäng bilder från när jag gjorde kransen.
 
 
Måste berätta en grej som är himla trevlig och rolig för mig! För flera år sedan, främst när jag gick på högstadiet umgicks jag väldigt mycket med en vän som hette Elvira men när jag började på gymnasiet så gled vi i sär. Jag har inte träffat eller pratat med henne på 4-5 år måste det vara men så för någon vecka sedan fick jag ett mejl från henne. Anar ni hur förvånad men främst glad jag blev?! Ikväll har vi i alla fall pratat i telefon och det kändes som om vi alltid haft kontakt, inte att det var flera år sedan vi pratade sist. Förhoppningsvis kommer hon och hälsar på mig i höst, det vore hur roligt som helst! :D
 
En annan grej som är kul är att i natt eller imorgon kommer min pappa hit ooch hälsar på ca en vecka, längtar sååå! <3



Kommentarer
» E

Tack fina du!
Att jag ska få hälsa på dig gör att jag verkligen ser fram emot hösten, det ska bli så roligt!

Hoppas ni får en fin midsommar även om det regnar! :)

Svar: Ja det kommer bli hur roligt som helst att få träffa dig, ser fram emot det så mycket! :) Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback