Midsommar

GLAD MIDSOMMAR måste jag ju börja detta inlägg med! Här har vi tyvärr regn, regn och regn så det blir till att stanna inomhus, men det kan bli mysigt det med! Här ser ni kransen jag gjorde igår, tycker den blev väldigt somrig och fin om jag får säga det själv. Oj, höll nästan på att glömma.. Ser ni vilken underbart vacker kjol jag har på mig?!!! Åh jag höll nästan på svimma när jag packade upp den ur paketet, så himla fin! Jag är kär.
 
Skor//Nelly.com
Kjol//Ebay
Blus//Gina tricot
Armband//Ebay & DIY



Kommentarer
» Elin

Såå fin!
Glad midsommar!:)

Väldigt vackra bilder på dig! Och vilket hår du har, helt fantastiskt :)

Åh så fina bilder,och håret vad vacker!
Hoppas du haft en fin midsommar (:

måste bara tipsa dig om ett stoooooooort underbart vacker lavendelfält precis innan sjöbo då man kommer från tomelilla. körde förbi det igår..helt underbart magiskt vackert


Kom ihåg






Trackback