I can't do this on my own

Här kommer som utlovat ena delen av bilderna som mamma tog på mig igår. Som vanligt (nästan pinsamt vad mycket jag shoppar just nu..) har jag lite nytt på mig, klänningen, solglasögonen och några armband. Ja och så skorna såklart!! Fick sälja de som var för små så när jag fick betalt för dem beställde jag genast ett par nya fast i en storlek större och de passar, wihoo, glad tjej!
 
Nitskor//Ebay
Klänning//Ebay
Skinnjacka//Second hand, loppis
Örhängen//H&M
Armband//Ebay
Solglasögon//Tradera



Kommentarer

Riktigt snygga skor och fin håruppsättning!

Sv: Tack så mycket! :D

Ja det är så jag tänker också :) Har lite kontakt med Reumatikerförbundet om att eventuellt få blogga lite hos dom eller liknande :) Men vi får se :)

Den va jättefin! :D Och helt underbara bilder! Du är en skitsnygg tjej, med skitsnygg stil! :D Kram Johanna

sjukt snygg combo...sött o tufft


Kom ihåg






Trackback