"Live as if you'll die today"

Hämtade ut den här klänningen idag och blev glatt överraskad då den satt perfekt och var mycket finare än vad jag trodde den skulle vara! Fick även hem en annan snygg klänning idag men jag var SÅ klantig när jag skulle öppna paketet för jag råkade klippa lite i klänning.. Som tur var var det på ryggen och det ser ut att gå att fixa rätt enkelt med lite textillim, hoppas!! Men nu blir det en bildbomb med bilder för jag hade så svårt att välja ut vilka jag skulle publicera.


Klackar//Ebay
Klänning//Ebay
Solglasögon//Tradera
Smycken//Ebay
Smalt guldarmband//En gåva



Kommentarer

Jag ÄLSKAR din blogg, du är en enorm inspiration! Keep up the good work! :) skulle du inte kunna göra ett inlägg om hur ebay funkar, berätta om extraavgifter via tull och allt sånt. Om du redan har gjort ett liknande inlägg, skulle du kunna länka det? Kram!

Svar: Åh men tack så mycket, vad glad jag blir! :) Jag har skrivit en del om ebay om du kikar i min katergori "Frågor & svar". Det finns två inlägg där, precis efter varandra. Kram!
Jennilie

okay!
Är du modell eller något? sjukt vacker är du !


Kom ihåg






Trackback