I'm so lucky to live by the sea

Tänkte visa er några bilder från igår då jag, mamma och Liam var nere vid havet ett par timmar. Det var vamt och soligt så vi gick bara omkring, tog bilder och njöt. Vi är så lyckligt lottade som får bo så nära havet, har man aldrig gjort det vet man inte vad man går miste om. Att promenera eller ha en picknick vid havet är bland det bästa jag vet, hela jag mår bra då. Och på tal om det.. De senaste fyra dagarna har ångesten varit betydligt bättre än innan. Jag vet inte om det är på grund av att jag de senaste dagarna haft det ganska trevligt med utflykter, tagit massor av fina bilder och att vädret har varit bra eller om det är så att en medicin jag ätit ett bra tag nu äntligen börjat ge effekt? Vad det nu än beror på så är jag glad och hoppas att det ger med sig mer och mer så kvällarna inte blir så hemska. Men nog om det, här kommer bilderna.




Kommentarer

Åh vilka härliga bilder! Du är jättevacker :)

Hittade hit för kanske bara en vecka sedan så jag vet inte så mycket om dig! Men du har verkligen en jättebra och fin blogg och det va ett enkelt beslut att trycka på Följ Bloggen :)

Tänkte bara fråga medan jag ändå håller på att skriva, vad är det du har på armen? :)



Skönt att du mår bättre också! Äter själv antidepressiva tabletter och jag vet hur skönt det är när dom börjar hjälpa :)



Varm Kram!

» Bunny

Du har verkligen härliga bilder på din blogg nu förtiden, extra kul att läsa och kika på! Härligt att du börjar må bättre :)

hih <3 Gillar du Justin? :)

Vad kul att höra att du mår bättre, jag hoppas det håller i sig!!



Guud vilka härliga bilder här och i inlägget under!!

Håller med!! Att bo vid havet är himla underbart och jag tror att jag aldrig kommer kunna leva ifrån kusten ever :)


Kom ihåg






Trackback