Beach

Åh, äntligen fick vi en riktigt fin dag med ca 25 grader och stekande sol, det var på tiden!! Vi utnyttjade vädret genom att som jag tidigare skrev gå på loppis på morgonen och strax efter det åkte vi till vackra Stenshuvud där vi blev i några timmar. Efter det åkte jag och pappa in till Simrishamn där vi köpte mjukglass och sedan gick en promenad. Nu ligger jag helt utmattad i soffan och har ont i ryggen och är trött som bara den, jag kan knappt skriva det här. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu men jag är "barnvakt" åt lillbrorsan och en kompis till honom så jag måste se till att de kommer i säng osv. Fast jag får se hur jag gör, skulle ju vara skönt att sova.. Men men, här kommer några bilder från stranden! Outfitbilder dyker upp imorgon. Psst.. Om någon undrar vad det är för apparat jag har på kjolen och sladdarna på ryggen så är det min tens, hade så ont idag så jag fick ta med den till stranden.
 



Kommentarer
» Irma

Du är så vacker!
Allting löser sig ... Så småningom på ett eller annat sätt

Svar: Åh men tack fina du! Jo men det hoppas jag verkligen, eller snarare det vet jag, synd bara att det ska ta sån jäkla tid.
Jennilie

» Petra

så härligt det ser ut!


Kom ihåg






Trackback