When my heart stops beating

God morgon! Jag har varit vaken sedan halv åtta för idag åker pappa hem igen så jag vill ta vara på de sista timmarna nu. Sen så har jag så fruktansvärt ont i ryggen och har haft det de senaste dagarna. Jag har slutat med mina norspanplåster och satt in mer oxycontin och jag undrar om det kanske är det som är boven, att plåstren gav mer smärtlindring än jag trodde. Väntar på att min läkare ska ringa så då får jag höra vad han säger, blir det inte bättre kanske jag får lov att börja om med plåstren. Men nog om det! Igår var det jätte fint väder så vi var ute väldigt mycket (bilder från det kommer senare) och mamma passade på att ta outfitbilder vid en cool gammal traktor. Skorna jag har på mig är nya, köpte dem på tradera och de var helt oanvända. Jag älskar ju rosa så de passar mig bra :)
 
Skor//Second hand, tradera
Shorts//Second hand, tradera
Armband//Lindex
Halsband//Second hand, loppis
Solglasögon//Tradera
Linne//H&M
Hatt//H&M



Kommentarer
» Bunny

Gud vilken häftigt linne :)


Kom ihåg






Trackback