Sunlight

 
 Klackar//Nelly.com
Byxor//H&M
Skjorta//Ebay
Halsband//H&M
Solglasögon//Tradera
Armband//Ebay
 
Okej, det fick bli en outfit ändå.. Jag och Therese skulle ändå ut och gå plus att det var fint ljus ute så kände jag att jag lika gärna kunde fota några bilder, eller Therese fick fota ;) Även idag har vi haft en liten photoshoot här hemma och denna gången fick det bli indiantema, lovar att visa bilderna om någon dag! Nu ska vi utföra våran kvällsrutin som är att krypa ner i min säng, käka godis och se på film, vi hörs imorgon. Puss och kram, sov gott.



Kommentarer

hej! kolla min blogg du är med!!! Min nya favoritblogg!

Underbara bilder och härliga byxor! :)

» Tara

Love it!

Varifrån kommer den superfina hatten? Svara, snälla! :DD

Svar: Tack, kul att du gillar den, det är nämligen min favorithatt :) Jag köpte den på H&M för ca 1-2 år sedan. Tror att Gina tricot nyligen har fått hem en liknande om jag inte är ute och cyklar.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback