Loppis!

Hej! Nu har vi precis kommit hem från en loppis! Jag hittade två fina klänningar, ett par jeans och ett halsband. Ja och så en LP skiva, Elvis Presley! Melker shoppade loss bland skivorna och han sitter just nu bredvid mig och inspekterar dem ;) Ja just det.. Vet ni vem jag träffade på loppisen?! Tyra Sjöstedt, ni vet storbloggaren Tyra? Var tvungen att gå fram och hälsa, så pratade vi lite och sedan fick jag en komplimang angående mina kläder, hihi. Var faktiskt himla kul att träffa henne eftersom jag dagligen läser hennes blogg, hon var så himla glad och trevlig. Nä nu ska vi käka lunch sedan dra till stranden och havet. Ciao.
 
Här kommer två bilder från loppisen.



Kommentarer
» Bunny

Åh, jag vill också träffa Tyra, gud vad kul! :)

Åh! Va skoj att träffa Tyra, hon är ju underbar<3
Vill se grejerna du hittade :D
Kramar!

jag såg tyra igår på coop i simpan ha ha ha..http://chanette.blogg.se/2012/july/tyra-sjostedt-i-simrishamn-idag.html

jag såg tyra igår på coop i simpan ha ha ha..http://chanette.blogg.se/2012/july/tyra-sjostedt-i-simrishamn-idag.html

» Sarah

Nej vad tokigt men roligt att du sprang in i henne ^^ Jag var också på loppis idag, men ni var inte på glemmingebros eller? haha!


Kom ihåg






Trackback