Kan någon hjälpa mig med ny bloggdesign?

 
Hej! Jag har känt ett bra tag nu att det är dags för en ny design, främst en ny header här på bloggen! Jag kan dock inte göra sådant själv och tjejen som brukar göra den till mig har annat för sig, därför vänder jag mig till er. Jag undrar alltså om någon av er skulle kunna tänka sig att göra en ny design till mig? Det vore hur snällt som helst! Om du har lust med det kan du väl mejla mig och gärna länka till om du har en egen blogg eller om du gjort designer tilla andra?! Mejl; [email protected]



Kommentarer

Hej hej!

Har du fått tag på någon som kan hjälpa dig med en ny bloggheader? Annars kan jag hjälpa dig om du vill...

Underbar blogg!

Supercool blogg! :)
Kolla gärna in min också.
Kram! :)

» Bea.

Jag har designat ett par bloggar, ja. Dock är jag inte spciellt bra på det. Men lycka till. :)

www.bloggdesign.nu och http://www.designadinblogg.se där kan du hitta massa gratis bloggar som inte e så svåra att lägga in...sen e det inte så svårt att mixtra till en header och ändra bakrund

Svar: Nej jag vet men jag vill att de som gör min design ska kunna det mesta och kunna photoshop bra så de kan göra efter mina önskemål. Jag vill ha något som ser bra och proffsigt ut och det gör det inte om jag gör det själv... Tyvärr :P
Jennilie


Kom ihåg






Trackback