Jag dansar runt i neon, runt runt runt...

Mina damer och herrar, låt mig presentera en av mina favoritfärger just nu - neon! Jag bara störtälskar dessa neongula sneakers som jag fyndade på ebay för ca 100 kr, de är helgrymma! Och dessa solglasögon, så ruggigt fula men ändå hur coola som helst, eller vad säger ni?! Den transparenta koftan jag har på mig köpte jag i lördags på en loppis för 20 kr, gissa hur nöjd jag är med den, lär använda den rätt mycket i sommar till olika shorts. Nä, nu är det slutpratat för min del, här kommer bilderna;
 
Sneakers//Ebay
Skinnshorts//Second hand
Linne//Gina Tricot
Neongul BH//H&M
Örhängen//H&M
Solglasögon//Tradera
Kofta//Loppis
Skärp//Loppis



Kommentarer

Tuff matchning :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D Provade kommentera på din blogg igen men det funkade inte, tyvärr, så jag får svara så här istället.
Jennilie

» MH

Återigen jättefina foton!och du är hur cool som helst, så trevligt att titta in på din sida för att se vad har du nu hittat på för trevligt. Gillar själv också skinnshorts.Och glasögonen är ju för fräcka.
Ditt långa fina hår är så vackert. Foton är som hämatat från någon film.Väldigt fina/MH



Svar: Åh tack tack, kul att du gillar dem! Ja skinnshorts är ju skitballa. Vad snäll du är, tack än en gång. Kram
Jennilie

sjukt coola brillor..och damn vad i love det fotot du vänt... det ser läskigt coolt ut

Sjukt snygg outfit,älskar brillorna!

snyggt! och den långa transperanta koftan var ju perfekt, riktigt fynd!

ja, jag var tvungen att ha klänningen efter att du visat den i din blogg, den är SÅ fin verkligen! älskar alla plagg där det känns som att man har en mantel ;)

» Petra

avgudar skorna!

SNYYYYYGGGTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

Jättefina bilder! :)

Älskar allt med denna outfiten! Grym!

» Lina

Wow, där satt den!

Svar: Vad snäll du är, tack :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback