En sömnlös natt..

 
Alltså shit vilken natt jag hade inatt.. Jag somnade och vaknade, somnade och vaknade, somnade och vaknade och så höll det på hela natten. Jag hade varken jätte ont eller ångest utan jag bara vaknade hela tiden och kände mig pigg men samtidigt dödstrött. Sjukt irriterande! Så idag har jag varit helt knäckt och mest bara sovit och legat på soffan, sitter fortfarande i pyjamas och är osminkad. Jag hoppas att jag ändå är trött ikväll och kan somna, än om jag sovit så mycket idag. Så det är därför det varit så lugnt på bloggfronten under dagen. Om vädret tillåter imorgon och om jag får sova bra i natt ska jag försöka fota några outfitbilder till er, det låter bra va :) Nu ska jag och mamma kika på en film, ha en trevlig söndagkväll!



Kommentarer

Sv: Och jag blev himlans glad över din blogg! Du är så kreativ, fin, söt och allt!!! Får man fråga vad du har för kamera, jag är ute efter en ny!

Hejsan!
säljer du fortfarande converse med platå? :)

» Anita

snygg bild! hva har du for redigeringsprogram?

» MH

Stilfullt foto!

Du har säkert så mycket energi i din kropp av allt trevligt ni haft, du och din kompis, så kan det va när man haft det riktigt bra. Du kan ha en överransträngning i kroppen helt enkelt, det ger med sig snart ska du se. Man kan t om känna sig darrig och surrig i kroppen av en rolig dag när man ska gå till sängs.Ta och vila så kommer du känna dig normalt trött igen och då kommer sömnnen att komma som en vän och ta dig i handen och vagga dig in i drömmarnas värld.
Må så gott/MH

Svar: Tack!Nja jag tror snarare att det var en av mina mediciner. Vet att när jag började med den så kunde jag vara sjukt trött på kvällen men kunde ändå inte somna för att jag var super pigg i huvudet, "hjärnvaken". Hoppas du får en trevlig vecka, kram!
Jennilie

» Aaron

It has been too hot to sleep well here, overnight temps in the upper 70's to 80 with high humidity, and then one has to like put a fan on and all the windows open and air blowing aroud.


Kom ihåg






Trackback