En bildbomb från de senaste dagarna..

Jag tänkte bjuda på massor av bilder som vi har tagit under de senaste dagarna som jag inte har visat er än.
En trött kille på sin födelsedag. Men då han fick syn på paketen flög han snabbt upp.
 
Senare under dagen åkte vi till havet där vi hade picknick, grillade och hade det mysigt.
 
När vi kom hem var det dags för tårta, en av de godaste jag ätit! Marängbottnar med grädde, banan och vaniljvisp i tårtan och goda bär ovanpå. På kvällen bäddade vi i vardagsrummet där vi spenderade kvällen med att se på filmer och äta godis, sedan sov vi där hela familjen.
 
Dagen efter var det underbart väder så då åkte vi till stranden och havet där vi blev flera timmar.
 
Vi hann inte mer än hem så åkte jag och lillebror Liam in till stan där vi köpte mat och godis som vi sedan åt nere vid havet. Vi blev där i flera timmar för det var så himla varmt ute och mycket folk i farten.
 
På fredagen hade vi ännu en fin dag så vi var på loppis och resten av dagen spenderade vi i stan. På eftermiddagen kom Denice och gjorde oss sällskap så vi åt mjukglass, låg i en park och pratade och sedan åt vi middag vid havet.
 
Min outfit.
 
Vi älskar verkligen att vara på picknick :)
 
På lördagen var vi och hälsade på hos några vänner och deras mysiga hem och trädgård. Vi plockade och åt massvis med goda bär, åt mat och bara umgicks.
 
En nyvaken liten tös.
 
Och så min outfit.

Det var ett par riktigt fina dagar på alla möjliga sätt. Hoppas att augusti bjuder på några soliga och härliga dagar också, det vore ju inte helt fel.



Kommentarer
» Bunny

Superhärligt ju :)


Kom ihåg






Trackback