"Cirkushatt" - "Trollkarlshatt"

 
Alltså jag måste bara visa min nya hatt som jag köpte på loppis i fredags! Jag har spanat in såna här ganska länge, men antingen har de varit för små eller så har de kostat närmare 400 kr vilket jag tyckte var lite väl dyrt. Men i fredags hittade jag den här som passade bra på mitt huvud och jag fick den för 150 kr. Tvekade lite först men slog tillslut till då jag visste att jag skulle ångra mig annars. Och vad rätt jag hade, nu är jag nämligen super nöjd att jag köpte den! Invigde den samma dag och oj vad blickar jag fick nere på stan, haha. Här i lilla Simrishamn vågar typ ingen vara annorlunda utan det är vanliga shorts och en t-shirt som gäller, så om man sticker ut minsta lilla vilket jag ofta gör får man väldigt många blickar på sig. Men jag gillar det, jag älskar att vara annorlunda och våga lite mer ibland, tycker det blir ganska trist annars. Imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon då jag de senaste tre dagarna klivit upp tidigt för att gå på loppis (har massor av fynd att visa er) så nu behöver jag sova, lääänge! God natt och sov gott :)



Kommentarer
» Carro

Riktigt snygg var den! :)
Håller med dig när det kommer till att klä sig annorlunda, jag går i en liten skola där alla vet allt om alla och jag som har en ganska speciell stil får väldigt mycket kommentarer och menande blickar. Men jag gillar det också :D

Svar: Provade kommentera på din blogg men det funkade inte så det får bli ett svar här istället.Tack så jätte mycket! Jo jag förstår det.. Jag tycker det är så tråkigt att de flesta verkar vara så rädda för att sticka ut och vara unika. jag är tvärtom och tycker det är det roliga med kläder :D
Jennilie

Cool!

» Bunny

Wow!

» Bunny

Wow!

you go girl...det e så sant det du skriver om simpan-simrishamn...här vågar inte många sticka ut utan de kör säkra kort.. folk nrukar glo på mig med.. men det får de göra om de vill.. de e bara avis för de inte vågar...ha ha ha...fortsätt du köra din stil...den e as nice

» Aaron

Good morning Jen

Underbar! Men är det en sån där "operahatt" som man kan trycka ihop så den blir platt? Vore coolt :)

börjat blogga igen, kolla gärna in och skriv en kommentar sötis!

sv: hehe tror du kommenterade till fel blogg? ^^

Jerkmeoff is the best cams site full of horny women.
You can join now and start chatting with them right away.

jerkmeoff

If you're looking for online sexs cam, Camrulet is the perfect site for you.


We have a variety of beautiful girls for adult camsex.

Whether you're looking for a casual conversation or something more steamy,
our girls are up for anything.
So come on in and start random sexcam chat. You won't
regret it.
camrulet


Kom ihåg






Trackback