Catch me if you can

 Här kommer outfiten som mamma fotade igår. Armbandet och klockan köpte jag i helgen på loppis för kanske en tia styck, himla bra tycker jag. Och tjocktröjan och kjolen snodde jag från mamma, eller okej, lånade. Kändes ganska ovant med polo men efter ett tag var det ganska skönt måste jag säga. Kanske får ta och införskaffa mig en egen tills i vinter då det enda man gör är att frysa. Nej, nu vill jag inte tänka på vintern.. Här kommer bilderna!
 
Klackar//Tradera
 Kjol//Mammas
Tjocktröja//Mammas
Armband//Loppis
Klocka//Loppis
Hatt//Loppis
Halsband//Ebay



Kommentarer

underbara bilder,du passar verkligen i vilka kläder som helst fina du!

Fantastiska bilder :) speciellt närbilderna på dig, du är så vacker!

Älskar bilderna! Supersnygg outfit! :) Vilken kamera och objektiv använder du? kram

» Tara

Snyggt outfit!!


Kom ihåg






Trackback